Klachtenprocedure
Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. Dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.
U heeft een klacht? Laat het ons weten!
Wij adviseren u de volgende procedure te volgen om een correcte afhandeling van uw klacht mogelijk te maken:
Maak eerst uw klacht kenbaar aan ons
Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.
Daarna eventueel naar het Klachteninstituut
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
U kunt zich hiervoor wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10ct/min)
E-mail:
Internet: www.kifid.nl